Политика враћања и рефундације

На основу одредбе чл.13. и чл.27. Закона о заштити потрошача (Сл.гласник РС 62/2014)

ПРАВО НА ОДУСТАЈАЊЕ

Поштовани купци, обавештавамо Вас да се према Закону о заштити потрошача (Службени гласник РС, бр. 62/2014) куповина преко наше продајне интернет странице www.dvabara.rs сматра продајом на даљину.

Закон за случај продаје на даљину установљава право купца, који се сматра потрошачем (физичко лице које производ купује ради намирења својих индивидуалних потреба, а не ради обављања професионалне делатности), да одустане од уговора у року од 14 дана од дана када му је производ предат. Приликом одустанка купац може, али не мора да наведе разлоге због којих одустаје.

У случају одустанка од уговора, потрошач има право на повраћај новца или на замену за други производ. Цена се купцу враћа по пријему производа, и након што се утврди да је производ неоштећен и исправан. 

Купац је дужан да производ врати без одлагања, а најкасније у року од 14 дана од дана када је послао образац за одустанак. По истеку рока од 14 дана од дана када је послао одустанак, производ се више не мозе вратити.

Приликом повраћаја робе обавезно је вратити у исправном и некоришћеном стању и оригинално неоштећеном паковању, при чему се мора приложити и рачун-отпремница коју је купац претходно добио уз поруџбину. 

По пријему производа, утврдиће се да ли је производ исправан и неоштећен. Купац одговара за неисправност или оштећење производа који су резултат неадекватног руковања производом, тј. купац је искључиво одговоран за умањену вредност производа која настане као последица руковања робом на начин који није адекватан, односно превазилази оно што је неопходно да би се установили његова природа, карактеристике и функционалност. Уколико се утврди да је наступила неисправност или оштећење производа кривицом купца, одбиће се враћање цене и производ ће му бити враћен на његов трошак.
Трговац је дужан да потрошачу без одлагања врати износ који је потрошач платио по основу уговора, а најкасније у року од 14 дана од дана пријема изјаве о одустанку, а након пријема производа.

Трошкове враћања робе и новца сноси купац, сем у случајевима када купац добије неисправан или погрешан артикал.

Рекламације на оштећење у транспорту

Веома је важно да сва оштећења у транспорту, виђлива на паковању производа одмах пријавите куриру који вам испоручи робу. Свако оштећење при транспорту купац је дужан да пријави у року од 24 сата од пријема робе.

Уколико уочите такво оштећење, немојте потписати пријем пошиљке или замолите курира да сачека док проверите да ли оштећење на паковању условило и оштећење самог производа или губитак делова. Уколико производ није оштећен, и сви делови су на броју, потпишите пријем пошиљке.

Рекламације на податке или погрешну врсту робе

Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци на рачуну нису одговарајући, молимо Вас да нас, најкасније у року од 24 сата од тренутка пријема пошиљке, позовите телефоном на број 0677 60 60 65, или пошаљете e-mail са својим подацима (име, презиме, телефон) на e-mail info@dvabara.rs и опишете какав проблем имате. Или преузмете рекламациони лист са линка на крају овог текста, попуните га и са робом пошаљете на нашу адресу. У најкраћем могућем року, одговорћемо потрошачу на изјављену рекламацију електронским путем (е-маил) тако што ћемо потврдити пријем рекламације, односно саопштити број под којим је заведена Ваша рекламација у евиденцији примљених рекламација  и обавестићемо Вас о даљем поступању. Рок за одговор на рекламацију је 8 дана а за решавање рекламације је 15 дана од тренутка пријаве исте. 

ПОВРАЋАЈ СРЕДСТАВА

Контактирајте нас позивањем на наш број телефона или нам пошаљите email са податком вашег броја рачуна/отпремнице, ваш ЈМБГ (опционо), број динарског текућег рачуна и назив банке у којој имате наведени рачун. 
Када доставите потребне податке, биће креирана документација која ће вам са процедуром за повраћај средстава бити прослеђена на email адресу коју стеоставили приликом креирања поруџбине. 

Повраћај средстава се врши искључиво на горе наведени начин, уплатом на динарски текући рачун и није могуће слати новац по куриру у готовини.

У случају враћања робе, или повраћаја средстава купцу који је претходно извршио плаћање неком од платних картица, делимично или у целости, а без обзира на разлог враћања, наша Интернет продавница је у обавези да повраћај изврши искључиво путем Дина, VISA, ЕС/МС и Маестро метода плаћања. То значи да ће банка на захтев продавца обавити повраћај средстава на рачун корисника картице. 
Поручени артикал, без претходног контакта и договора са оператерима у Online продавници, који је горе наведен, не можете  слати на адресе које су наведене на рачун-отпремници.
Сваки такав пакет биће враћен пошиљаоцу о трошку пошиљаоца.